Svergie logotyp
Orti
Logotyp för Danda AB

Servicedesk - Umeå

Danda

Helpdesktekniker/Supporttekniker

Plats: Umeå

  • Omfattning: Heltid
  • Anställningsform: Tills vidare
  • Villkor: Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Omfattning: 100%

Jobbinformation

  • Antal lediga tjänster: 1
  • Publicerad: 2025-02-26
  • Sista ansökningsdag: 2025-08-15

Lön

  • Lön enligt överenskommelse

Om tjänsten

Till kund söker vi:

Förstärkning av Servicedesk.

Som teknikspecialist innebär att du ingår i team för ett eller flera objekt och rapporterar till ansvarig teamledare. Ditt uppdrag är att aktiviteter utifrån fastställd och godkänd plan säkerställa att verksamheten får det teknikstöd som efterfrågas samt att tillse att förändringarna passar in i den befintliga tekniska miljön.

Uppdraget ingår som en del av teknikleveranserna inom centrum för informationsteknik och medicinsk teknik. Rollen kan också innebära medverkan i flera olika projekt och uppdrag inom regionen.

Kompetenskrav:

Konsulten ska:

  • Relevant akademisk utbildning/erfarenhet inom it och slutanvändarsupport.
  • God grundläggande teknisk kompetens och har förmågan att lyssna, analysera och skapa förtroende och engagemang på alla nivåer i en organisation"
  • Arbetat 1-2 år i liknande roll

Arbetsgivare

Danda AB

  • Organisationsnummer: 5590692249

Kontaktperson

  • Kontakt: Elin Gheljai

Ansökan

Ansök till tjänsten
SökSök

Vilken plats vill du veta mer om?